Friday, April 16, 2010

MUFTI SAMAN

MUFTI SAMAN (CUT 1)
16.4.2010

"Saya tak kenal pun siapa dia ".

Kenyataan itu dikeluarkan mufti perak, tan sri dr harussani zakaria.
Ia berikutan ahli parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad akan mengambil tindakan undang-undang ke atas beliau.

Akhbar hari ini melaporkan khalid akan mengambil tindakan undang-undang ke atas Tan Sri Dr. Harussani kerana mendakwanya tidak beriman seperti yang disiarkan akhbar tabloid 'Selangor Kita', bulan lalu.

Khalid turut meminta kenyataan itu ditarik balik oleh tan sri dr harussani dalam tempoh seminggu ini.

up sound
q in : nak tarik balik apa, mmg betul saya kata orang yang tidak menyokong itu orang yang tidak beriman, tidak beriman kepada allah,mentauhidkan allah. bersetuju meletakkan allah 3 ukhnum.tue saya kata xberiman..betul..tapi saya xsebut nama dia kerna saya tak kenal pun dia.saya xpernah jumpa atau ambil tahu siapa dia. tapi dia terang-terang tuduh saya sebagai agen…….. tapi pada saya tuduhlah apappun, saya takkan saman dia, biar p dialah

q out :…. saman dia, biar p dialah.


Beliau berkata demikian di Perak FM.

Isu saman itu timbul apabila Tan Sri Dr Harussani diminta mengulas mengenai penggunaan kalimah Allah.

END//

No comments:

Post a Comment