Thursday, January 28, 2010

BAIDURI KESIHATAN

Usahasama perkongsian pintar antara pertubuhan badan bukan kerajaan n-g-o dengan pusat kesihatan antara idea yang mampu menggerakkan kempen kesihatan dalam kalangan masyarakat.

bagi badan amal isteri-isteri ahli dewan undangan negeri perak BAIDURI, jalinan bersama hospital pantai putri, ipoh secara tidak langsung dapat mencapai maltamat dan sasaran sebagai pertubuhan amal untuk berbakti kepada rakyat.

Pengerusi BAIDURI datin seri saripah zulkifli menyifatkan kempen kesedaran mengenai kesihatan antara elemen penting yang perlu diterapkan kepada masyarakat demi memiliki kehidupan yang sejahtera.

Justeru, melalui siri program kesihatan BAIDURI bersama badan hospital Ipoh, kempen ini akan dipanjangkan usahanya ke seluruh negeri Perak terutamanya masyarakat di pedalaman.

Datin seri saripah berkata demikian di majlis program kesihatan Baiduri bersama hospital ipoh di kediaman menteri besar, Ipoh.

Hadir sama menyokong program ini menteri besar perak, dato seri dr zambry abdul kadir dan timbalan menteri perdagangan antarabangsa dan industry, dato mukhriz Mahathir.

End//baizura

No comments:

Post a Comment